Dzięki optymalizacji sklepu, który działa w oparciu o PrestaShop można zyskać naprawdę wiele. Kluczową kwestią jest tu poprawa stabilności działania - dzięki optymalizacji programistycznej można usprawnić ogólne funkcjonowanie strony. Optymalizacja UX sprawi natomiast, że zarówno Tobie, jak i Twoim klientom dużo łatwiej będzie poruszać się po sklepie, dzięki czemu zadowolenie z zakupów może wzrosnąć. Optymalizacja SEO to - jak już wspomnieliśmy - absolutna podstawa reklamowania się w internecie i docierania do szerszych kręgów klientów, co ma wielkie znaczenie, w szczególności, jeżeli zależy nam na wzrostach sprzedaży i zwiększeniu liczby klientów.
Proces optymalizacji PrestaShop może być trudny - zależy to od wielu zmiennych, takich jak rozmiar sklepu, a także innych detali. Z tego względu wycena tego typu usług jest wykonywana indywidualnie dla każdego klienta. Takie rozwiązanie pozwala firmie Convertis dostosować plan działania do wymagań i wizji klienta, a także do jego możliwości finansowych. Convertis zawsze zachowuje rozsądny stosunek ceny do jakości, ale przede wszystkim dba o bardzo wysoką jakość działania i profesjonalizm podczas realizacji usług. Widać więc wyraźnie, że jest to firma, której zależy na zadowoleniu klienta i stara się właśnie dla niego.